Första inlägget =)

Hejj
Tänkte göra en blogg, och gjorde det också då. Vi får väl se hur det blir med att hålla den uppdaterad, men först och främst måste jag få lite personlig design på den också ;)
Tyvärr är inte Evelina så duktig på det, så hon får allt ta och fråga sin duktiga bloggande kompis Linnea :D hehe.. Om hon vill hjälpa henne såklart :p

Jajja, jag tänkte berätta lite om dagen så här i slutet av detta inlägg..
Det här inte hänt någonting särskillt egentligen. Åkte till skolan 07.20 för att bära upp massa lampor till våran braiga teater.. Lyfte ett antal mer eller mindre tunga lådor genom korridoren xD  Sen började vi med SO, hade redovisningar hela förmioddagen om andra världskriget.. det var ganska skönt att slippa göra så mycket annat än ätt bara sitta och lyssna.. Men efter ungefär två och en halv timma var man liiite less! Sen på eftermiddagen hade vi teoretisk HK, håller på med "Min första lägenhet", ganska kul faktiskt! :D Vi fick sluta en timma tidigare eftersom engelskaläraren var sjuk ;) Stackars henne, men tur för oss :) tihihi :p
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, klarre jag kan häjlpa dig :D !

2009-01-22 @ 15:42:40
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0