Skidkul xD

Lektionerna efter lunch idag såg vi på film. Det är ju Förintelsedagen idag, det har ni väl ej missat? ;) Iallafall, det var någon otroligt hemsk berättelse om förintelsen på andra välrldskriget då.. Den hette typ "God afton herr Wallenberg".

Nu ikväll har jag haft barnträning med Eliina :) Vi fick en ny flicka i gruppen, hon var bara på prov idag, men hon var mycket duktig så man får hoppas att hon stannar ;p
Direkt efter det så for jag hem och glufsade i mig tornfisksallad (min favoriträtt typ :p). Sen så klädde jag på mig och stökade i förråd och garage, jag och Emilia skulle åka skidor :D Vi började åka kanske kvart i åtta och var väl tillbaka vid nio, så ja, en bra motionsrunda ;) På lördag (dan) ska vi typ på en långtur och ta med matsäck och sitta och fika i det gröna vita! :) Mysigt värre!

hihih, emilia :)

heh, imorgon är det SO prov och det känns som jag kan NADA! buööööhh.. IG typ! :'(


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

haha, gillar bilden på emilia! ;D

2009-02-02 @ 18:22:51
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0