tisdag.

Goddagens!

Idag är det regn ute så jag känner mig inte särskillt pigg och glad. Jag går mest runt omkring och deppar över mitt hår. Jag trivs verkligen inte i så här mörkt! Men jag tror att jag måste avvakta ett tag och se om jag ska försöka ljusa upp det lite... För som jag har nu känns inte som jag! Men men, inget att göra åt det nu som sagt.
Jag har dock hunnit med lite annat idag. Jag har börjat på boken nu och jag tycker den verkar helt okej! Ettan var mer spännande i början men jag tror att den här bara kommer blir bättre och bättre, jag har ju bara kommit till 106 av 451 sidor ;) Jag måste fortsätta läsa efter jag har skrivit klart här!
Vid lunch var jag på casting också. Dom söker biroller till en ungdomsfilm som dom ska spela in Piteå så jag var där och sökte. Man fick typ läsa från en text och skriva på något papper. Spännande att se hur det går, men får jag ingen roll så kommer jag troligtvis vara statist istället, och det är ju kul det med :)

Fick precis veta att vi ska till min moster och käka pizza nu, så det blev lite ändrade planer för min del. Men boken följer självklart med! ;)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofia lotta potta!

Jag var också där haha!:D

2009-07-23 @ 01:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0