Alla böcker i pocket, NUUUU!!!!!!!

Godmorgon!
Jag skrev ingenting igår, och jag ska säga som det är: jag ides inte helt enkelt! ;) Dessutom hade jag ingenting att skriva om eftersom det var en rätt händelselös dag.
Men idag kommer dagen bli allt annat än händelselös! För det första så fyller pappa år, så dagen började med en mysig frukost ute i blåsten på altanen. Fast just när vi hade ätit klart och skulle gå in så drog ett stort molntäcke in över oss så att det blev mulet :/ Men varmt!
Senare idag ska jag, Elin och hennes pappa åka ut med deras båt och sedan sova i den. Fast jag vet inte var och när vi ska åka, för först måste vinden mojna en del! Men det ska bli riktigt kul!
Så innan dess vet jag inte vad jag ska hitta på.. Jag kan inte sola (det finns ingen sol), jag kan inte läsa (jag läste ut min bok igår) och jag kan inte göra någonting annat (det finns inget annat att göra). Det betyder att så länge det blåser orkanvindar ute kommer även denna dag mest troligt förbli händelselös! ;)
Men men...  :)))

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kanske jag börjar om på "om jag kunde drömma". Tänk om tredje boken hade funnits i pocket, då hade jag åkt och köpt den bums! Men nu råkar det ju tyvärr vara så att den inte gör det, och om den inte kommer ut i pocket snart kommer jag att... ja, jag vet inte vad! Bli galen! Fast det är jag redan! Åh, vad är problemet! Varför kan dom inte släppa den i pocket på en gång?!


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Svar: Tack för tippsen! :D jag har typ nå tabletter, jag vet inte om det är calubrin (stavning*) eller någonting liknande men jag har inte provat det. kanske ska göra det ;)

2009-07-25 @ 17:12:44
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0