halvtaskig uppdatering här...

...och det kommer det fortsätta med. Imorgon på morgonen åker jag med flyget till Stockholm! :D Kommer hem på onsdag kväll och mest troligt kommer jag inte ha tillgång till någon dator förren då. Men vem vet :P

Kvällen igår var väldigt trevlig hos Sofia. Vi hann dock bara se 2 av det 3 filmerna innan klockan råkade bli alldeles för mycket! Det blev väl att krypa i säng där vid tre typ :P
Filmerna vi såg på dagen var Billy Elliot och Step up. Sen på kvällen såg vi Centerstage och Honey, alla dansfilmer som sagt! ;) Sen hade vi ju en femte film också, Save the last dance 2, fast den hann vi ju tyvärr inte se :/ Men men, dom vi såg var ganska bra tyckte jag! :)



Ååå! Mamma hittade just ett kuvert till mig med femhundring i ett skåp från julen! Perfekt, då har jag lite shoppingpengar! ;)
Men vi hörs till veckan dårå! :))
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0