doft-muffin :)

Goddagens! Det blev ingen uppdatering här på bloggen förren nu. När jag vaknade i morse blev det första jag gjorde att städa min toa, och jag säger då det, det behövdes verkligen! Usch!
Vid tolv okte hela familjen in till stan. Vilma och pappa skulle på biblioteket så jag och mamma passade på att gå på stan :) Förutom typ strumpor och sånt köpte jag en tröja på rean på H&M. Det som var lite synd var att den sista som fanns kvar var i XS och egentligen skulle jag nog haft S, men med tanke på att den bara kostade 49.50 var det helt klart värt det! Jag älskar trycket! <3
Sen köpte jag även en doft-muffin på Lagerhouse för en guldpeng (rea där med ;p). Jag tänkte överraska pappa med att hänga den i bilen men eftersom han var med sen så sprang jag i förväg och hängde upp den. När han kom in i bilen sen och stängde dörren började han sniffa och sa "Hmm.. det luktar kaka?!". Det roliga var att han inte hade sett den när han sa det, och så rätt han hade! x)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej gumman :) Trött på alla "tjäna pengar" sidor som inte ens fungerar? Jag har alltid varit sjuukt trött på dom för jag tjänar inte ett öre men här --> http://www.woopa.se/?ref=pankan/



Kan du tjäna mycket pengar utan problem!

Dom här visar hur du gör för att tjäna mest: http://reklamo.blogg.se/

2009-07-13 @ 17:28:32
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0