Film-marathon

Sådär ja, då var det en ny dag igen!
Jag pratade med Sara för en stund sedan och hon undrade om jag ville vara med på ett film-marathon idag med henne, sofia och johanna (en som de känner). Vi ska typ hyra 5 filmer med dans som tema och sedan blir det att sitta fastklistrad framför TVn hela dagen (det är tur att det är molnigt ute). Fast jag tror att jag bara kan se 2 eller 3, för sen måste jag nog hem och tvätta och börja packa lite smått. Åker till Stockholm på lördagmorgon och måste alltså ha packat klart imorgon :)
Här sitter jag med pyjamasen fortfarande så det är bäst att jag går och klär på mig nu, för så här kan jag ju inte gå klädd hela dagen!

Btw, kolla min bikinilinje! Dom här dagarna med sol har ändå gett lite resultat! :D
Men men, vi hörs nog senare under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

kul med filmmarathon :D

2009-07-02 @ 15:03:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

Har också fått en liten bikinilinje efter några dagar ute i solen :)

2009-07-03 @ 18:00:10
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0