filmstrul!

Goddag goddag!
Idag har man spenderat dagen med Isabell. Vi bestämde oss för en slappardag med massa film. Det var tänkt att vi skulle se Låt den rätte komma in, Australia och sen skulle vi hyra en till. Det visade sig bli Dumpad. Vi började med att se den och när den var klar skulle vi se Australia. Men då visade det sig att den var på datorn fast pappa sagt att vi hade den. Sen gick det inte att koppla in datorn till projektorn o s v. Vi kunde varken se den eller Låt den rätte komma in! Fatta irriterad man blir! Det slutade med att vi såg Shrek den tredje istället.

Nu har jag precis slurpat i mig en skål nyponsoppa och vid fem/halv sex ska min moster och hennes familj komma på middag. Det blir grillat :)
Sernare ikväll händer inte särskillt mycket heller, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt framför teven eller någonting :)
Är det någonting bra på TV idag förresten?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0