Första dagen på sommarjobbet!

Hej hallå! :)
Jag passar på att skriva  här lite medan mina nymålade naglar torkar..

Denna dag har varit väldigt jobbig! Första dagen på sommarjobbet ju, och hela dagen har vi varit på ett dagis och grävt i sandlådor. Det kanske låter som en ganska rolig uppgift, men det var ju inte direkt sandslott vi byggde ;) Först skulle man kratta bort allt barr och kvistar, sedan dra upp allt ogräs (inklusive rötter). Efter det skulle man skotta i all sand så att den blev luftig och slutlign platta ut det! Puh, säger jag bara!
Slutade tre (prick, han är jättenoga med tider!) och cyklade hem och tog på mig bikinin. Sedan blev det raka vägen till solstolen! Mamma kom med en kall och läskande annanas, banan, mango och kokossmoothie :) Så länge hon är hemma när jag kommer hem efter allt slit kommer jag nog kunna överleva sommarjobbet ändå! ;)

Nu ikväll får vi middagsgäster igen. Jag har konstaterat att vi typ har det minst en gång i veckan (ofta två) såhär på sommaren. Men det är ju i och för sig bara trevligt!


 Jag avslutar inlägget med lite bilder från båtturen med Elin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0