Jag har blivit brun (röd) på ryggen! :D:D

Förlåt för att det inte blev något inlägg idag, eller faktiskt nu när jag ser på klockan så menar jag igår ;) Men jag har haft så fullt upp. Det har varit fint väder idag så den mesta tiden har spenderats på stranden. Jag och Sofia låg på Gultza och stekte! :D Sen på kvällen såg vi på film, "Pojken i den randiga pyjamasen". Den var jättesorglig men konstigt nog grät jag inte, det brukar jag ju alltid göra! Men Sofia var sig lik, hon grät högt och ljudligt, precis som vanligt! ;) Sedan tappade hon ett glas i stengolvet
(p g a att hennes händer var alldeles blöta i tårar så att glaset gled ur handen, säger vi som) så vi var tvugna att skrapa med gummiskrapa, dammsuga och skura halva rummet! x)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa ett tag och sedan soooovaa! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0