lite bilder :)

Här kommer några bilder från Stockholm. De flesta är från dagen på grönan, sen är det när vi var på promenad och när vi stannade i Rosendals trädgård och åt glass samt en sommrig liten bild från en av turerna med djurgårdsfärjan :)

Jag kan faktiskt berätta att jag och Vilma åkte Insane 6 gånger! Första gången grät och skrek Vilma men efter den turen lyckades jag på något sätt övertala henne att åka den igen. Andra gången var det likadant, men än en gång lyckades jag få med henne på en till åktur! Tredje gången var det rätt så lugnt och det var nästan så att hon själv ville åka igen. Fjärde, femte och sjätte gångerna behövde jag inte övertala henne alls, utan sa bara: Nu går vi och åker! och sen var det inget mer med det, hon följde lydigt med! Jag år så duktig! x)




Här nere kan du se mina shoppingfynd ;)



Högst upp till vänster:
Stickad tröja från Monki
Högst upp i mitten: Skor från Vagabond
Högst upp till höger: Tunika från Cottonfield
Längst ner till vänster: Kjol/linne från Vila
Längst ner till höger: Kofta från InWear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0