Nu är jag hemma!

Fast jag kom ju igår kväll, men iallafall.. Jag har haft det bra och egentligen gjorde vi inget speciellt där nere i huvudstaden. Mest det vanliga typ gröna lund, skansen, promenera runt i omgivningen (djurgården) och shoppa. Fast jag fick bara typ 2 timmar till shopping på hela resan (och det var igår från kl 10 och vårat plan skulle gå 15.30 så vi var tvungen att sitta på arlanda expess senast kvart i 2, vilket betydde att vi behövde vara på centralstationen senast halv 2. Där emellan någonstans skulle vi äta lunch också) så det blev verkligen att spring runt i affärerna! Men jag hittade iallafall en kjol från Vila och en stickad tröja från Monki. Sen så var vi ju förresten i Barkaby på outleten i tisdags och då hittade jag en tunika från Cottonfield, en kofta från InWear och ett par skor från Vagabond. Eftersom det var outlet var ju allt jättebilligt! Tunikan skulle ha kostat 799:- men det var 70% så det blev bara ungefär 250:- för den. Koftan skulle kostat 599:- och det var 70% på den med. Skorna kostade 499:- innan, men fick dom för 139:-. Man blir så nöjd när man har gjort en bra affär! ;)

Jag hinner inte ladda upp bilderna nu, jag måste klä på mig för vi ska tydligen iväg till storheden..
Men vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0