Jag är förälskad!

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/572849/evliinah?claim=ws8uern96as">Följ min blogg med bloglovin</a>

Det blev en sväng till Storheden på förmiddagen eftersom kylskåpet var helt tomt och jag känner att jag bara måste följa med så att jag vet att det är rätt grejer som mamma och pappa köper hem. Dessutom måste jag ju vara helt försäkrad om att dom inte glömmer något. Haha, jäkla kontrollbehov! Men ibland kan det ju också vara bra om man skulle råka hitta någonting smarrigt på en hylla någonstans, som idag till exempel! Helt plötsligt såg jag en hylla full med nyponsoppa och såna här små mandelbiskvier. Jag fick värsta flashbacken från när jag jag var typ fem år och satt i köket och smakade just det. Jag tycket det var otroligt äckligt! Men jag kunde fortfarande känna smaken och vattnades i munnen! Jag var ju såklat tvunget att prova igen!
Så när jag kom hem hällde jag upp lite i en skål och tillsatte en klick gammeldags vaniljglass och några små mandelbiskvier. Mmmm.. så gott det var! :D Jag lär ju äta det några fler gånger den här veckan, paketet med nyponsoppa är ju öppnat och det måste ju ätas upp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0