Sommarjobbet sliter på ryggen och gör mig bottenlös?!

God eftermiddag! ;)
Sitter och pustar ut efter en hel dag med arbete! Vi är fortfarande kvar på dagiset och snyggar till. Idag har jag rensat en sandlåda, krattat och samlat ihop högar med löv, gräs, sand, barr och grus. Det blir väldigt enformigt att göra samma sak varenda dag, speciellt när det är så otroligt tråkigt och jobbigt (min rygg gör ooonnnnttt!!). Därför kommer det kännas otroligt skönt när allt är över och pengarna klirrar på kontot!  Dessutom har mamma halvt lovat mig att få gå på massage när jobbet är klart! :DDD det ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag fortsätta att bara sitta här och ta det lugnt ett tag innan det blir dags för middag. Det är otroligt hur hungrig man blir när man jobbar på dagarna! När jag kommer hem på lunch äter jag typ två potioner mat + typ en frukt och blir knappt mätt! Men efter det får det faktiskt vara nog, haha x)

Men vi hörs senare! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker synd om dig gumman! slita och släpa! men du får ju pengar!:D det är ett +!:D

2009-07-29 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0