sommarsporten nr.1!

Har precis kommit in efter att ha varit ute och spelat badminton med Vilma. Det var perfekt väder, vindstilla, ingen sol i ögonen och acceptabel temperatur. Det enda som man kunde irritera sig på var de där jäkla myggen! Jag hatar dom!
Iallafall, badminton måste ju ändå vara den härligaste sommarsporten! Det är ju inte särskillt svårt och inte så jobbigt heller för den delen, inte så att man behöver duscha iallafall x)
Men jag och vilma tävlar inte MOT varandra, vi tävlar MED varandra. Vi raknar slagen som vi klarar i rad och börjar med att vi ska klara 10 och sen ökar vi med 5 när vi har klarat det vi skulle. Det blir mycket roligare så :P Idag klarade vi 23 slag, sen blev det för myggigt och kyligt ute ;)



Nu ska jag nog börja göra mig klar för kudden. Jag känner mig ganska så grusig i ögonen och jag lär vakna rätt tidigt imorgon av att min 2-åriga kusin Thea börjar skrika och skratta där nere, dom sover nämligen över här. Men hon är ju så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0