oooops! lite smygreklam råkade visst komma med... :P

Dagen idag har inte riktigt varit lika spännande som den började ;) Jag har egentligen inte gjort någonting särskillt alls. Jag låg ute och solade ett tag och helt enkelt njöt av det härliga vädret.
Sen har jag även beställt en almanacka från personligalmanacka.se. Dom är jätteroliga. Man får själv välja vad det ska stå på framsidan och sen så väljer man även innehållet. Förutom en vanlig kalender kan man välja olika saker som man fyller i varje dag, typ "dagens träning" och "dagens väder". Sen finns det även sånt som man fyller i under veckan t ex. "Veckans kurva" (hur man känner sig, hur mycket pengar man har o s v), "Att göra", " Veckans idé" och massa andra fiffiga saker. Men oj, jag höll på att glömma berätta om det bästa! Man kan skriva in sina vänners och släkts födelsedagar, så dom blir tryckta i kalendern! :D En jättesmart grej tycker jag, och absolut roligare än en vanlig almanacka!  Jag längtar tills den kommer om två veckor så att jag får bläddra i den på riktigt!

Nu ska jag bläddra i en annan bok, nämligen "När jag hör din röst".
Vi höres! :)


Bilder för att sätta lite färg på bloggen! ;)
Btw, hur många är det egentligen som får för sig att fota en sån där minimal orange spindel? Nä, det måste bara var jag! ;D Dom blir dock väldigt suddiga på bild eftersom dom rör sig så otrooooligt fort, och stannar aldrig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit jag har inte läst din blogg på ett tag nu, FÖRLÅT! ;* Det är mysigt att vara tillbaka :)

Jag har också planer på att beställa en såndär almanacka, min pappa har en sån och den är värkligen praktisk! Jag kommer hem på söndag eller nå, hoppas vi kan ses då!

2009-07-23 @ 23:03:32
Postat av: Sara :)

shit jag har inte läst din blogg på ett tag nu, FÖRLÅT! ;* Det är mysigt att vara tillbaka :)

Jag har också planer på att beställa en såndär almanacka, min pappa har en sån och den är värkligen praktisk! Jag kommer hem på söndag eller nå, hoppas vi kan ses då!

2009-07-23 @ 23:04:06
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0