Mysig morgon! :)

Godmorgon godmorgon! :)
Dagen började som jag trodde, jag blev väckt av att Thea och Vilma busade där nere så att Thea gav ifrån sig ett jätteskrik! Klockan var dock halv tio då så jag gjorde inga försök att somna om. När jag kom ner var det full rulle, frukosten stod på bordet, Vilma och Thea sprang runt och busade med varandra och mamma var i full gång med att baka bullar. Så mysigt ^^
Det är jättefint väder idag också, soligt och det kommer väl bli ungefär 20 grader i skuggan skulle jag tro :) Jag har klätt på mig bikini och en klänning idag. Det är väl lika bra att passa på att använda såna kläder nu, man vet ju inte om det blir mycket varmare än så här innan jag börjar jobba den 27e. Så jag kommer nog tillbringa dagen med att sola och bara ta det lugnt ute i det sköna vädret! :D

Nu ska jag gå ner och smaka en bulle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0