Trädkoja!

Hej. Idag har jag typ varit ute hela dagen! Först låg jag bara och solade sen blev jag less så jag tvingade pappa at spela badminton med mig! ;)
Sen på eftermiddagen kom vilma och hennes kompis på att dom skulle bygga en trädkoja. Jag gick och kollade när dom byggde och det kliade sååå mycket i mina fingarar när dom spikade, för den åkte inte in någonting! Tillslut frågade dom om min hjälp och jag gick dit och bankade in spiken på 5 slag! ;) Därmed blev jag anställd som spikare! Men jag måste säga att det faktiskt var mest jag som byggde den och kom med idéerna. Dom var typ mina..... "ge mig hammaren" - "okej". Kan man kalla det assistenter? x)
Resultatet då? Jo, det blev riktigt mysigt faktiskt! Dom satte dit lite kuddar och grejer och fikade saft och bullar där. Sen när kompisen hade gått hem låg Vilma där och läste. Jag önskar att jag hade en sån koja när jag var liten!


Nu ska jag fixa med bilderna från fotoalbumerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0