De senaste dagarna

God kväll! ;)

Jag tänkte börja med att berätta om dom här dagarna som jag har varit borta.
Vi har egentligen inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och typ spelat badminton, badat och fiskat. Dock fick vi ingen fisk, även fast jag säkert sammanlagt har fiskat i 4-5 timmar! Dålig stil av dom att inte nappa!
En dag åkte vi en tur längs tornedalen och svängde förbi Finland. Vi åkte till Levi och kollade läget, så nu har vi bestämt att vi ska åka dit någon gång i vinter. Det var typ bara 15 mil från Lovikka, så vi ska typ sova i stugan och sen bara åka dit över dagen :) Det verkade som att det vär jättebra backar! :D

Sen så har även en stor del av tiden gått åt till att läsa. När vi handlade på kvantum innan vi åkte fick jag för mig att köpa "Om jag kunde drömma". Jag har ju hört att den var bra men aldrig orkat läsa den. Men  jag måste säga att jag aldrig kunde föreställa mig en sådan bra bok! Hela dagarna gick jag runt och tänkte på händelserna i boken och jag fick bromsa upp mig själv så att jag inte läste ut den på direkten! Fast jag läste ändå ut den rätt snabbt så nu har jag köpt den andra boken idag, "När jag hör din röst". Så det blir väl att läsa den innan jag somnar ikväll ;)
Ni som har läst den, är den boken minst lika bra eller kommer jag bli besviken?

Jag får väl också ta och berätta att jag har gått och blivit mörkhårig. Jag hade sån ful utväxt så jag var typ tvungen! Färgen som jag använde hette ljustbrunt men nu är mitt hår mörkare än min systers, och hon har typ mörkbrunt hår! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, det är ju näst intill svart! Men jag antar att det får väl vara så här ett tag. Jag har ett slingpaket kvar som blev över från min förra färgning, men jag vet inte om jag vågar använda det. Isåfall senare i veckan om jag trivs med det allt för dåligt.


Ni får ursäkta om det blev lite konstigt skrivet det här, men mina ögon håller på att gå i kors så nu måste jag ska gå och ta på mig pyjamasen och krypa ner i sången och lääääsa! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0