stekastekasteeeeka :))

Hej, jag skrev inget igår för på morgonen och dagen hade jag inte tid/var inte hemma och sen på kvällen var sara och sofia här så då ville jag inte hålla på med det, haha ;P

Dom här dagarna har även dom varit väldigt härliga. Igår var vi tre på arcus hela dagen och låg och solade mest hela tiden. Där på slutet någon gång fick vi för oss att bada lite, och det visade sig vara jätteskönt i vattnet! Faktiskt så att man kunde ligga i och plaska ett tag utan att hacka tänder! :D
Efter vi hade varit där åkte vi till mig och åt tacos och sedan sov vi på studsmattan. Det är för övrigt typ det skönaste ställe man kan sova på! Perfekt ventilation och faktiskt inga mygg alls! Fast då hade vi ju ett partytält med väggar över studsmattan och typ en liter myggkräm på oss så det kanske inte var så konstigt ;P Men otroligt mysigt iallafall. Ni som inte har provat måste göra det!
Idag har det också blivit en dag på stranden, fast på gültza. Det var vi tre plus massa andra människor som inte jag kände :p Mest solande blev det med också en hel del badande. Sammanlagt 20 minuter kanske! :D

Här kommer lite bilder från arcus i tisdags! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0