sköööön skoldag + en lång stanrunda!

Skoldagarna dom här sista dagarna är verkligen inte som dom brukar! Vi inledde morgonen med att städa lite och jag försökte diskret att gå runt och samla ihop pengar från alla i klassen utan att Carina skulle se, och jag tror att jag lyckades! ;) När städningen var klar gjorde vi ingenting, typ. Vi satt och gjorde olika klappramsor, tog kort mm.. Sen så låg jag och Sofia och delade på en filt på två bänkar och jag hann slummra i typ en halv timme ;) Mycket skönt!

Dagen har egentligen, förutom att tömma klassrummet, gått ut på att vänta på att få äta våran avslutningslunch. När klockan äntligen blev ett gick vi ner till matsalen där vi blev serverade kyckling med grönpepparsås, potatisgratäng, sallad och bröd. Sen fick fick vi efterrätt till och med! Det var glass och hallon i en typ våffelskål, väldigt smaskigt allt ihop!

När vi slutade åkte jag och Elin in till stan, men efter ett tag kom Bea också. Vi köpte halsbandet till Carina vi hade spanat in på Smycka och sen så köpte vi även lite småsaker till oss själva ;) Det mesta var väl till middagen och skolavslutningen :p Jag hittade bland annat en väska på glitter, lite synd var bara att när jag kom hem märkte jag att väskan är kritvit och min bolero är naturvit. Men det får vara jag ska ju knappt ha på mig den imorgon för vi kommer ju typ bara sitta vi bordet hela tiden ;) Sen så kan ju inte allt vara helt perfekt alltid! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

har också städat idag, inte så skoj, hehe :p

2009-06-10 @ 23:38:30
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0