Godmorgon! eller ja, goddag kanske ;)

I morse tog jag en riktigt härlig sovmorgon till 11! Hur skönt som helst att få sova ut ordentligt utan att ha dåligt samvete för att man egentligen har massa läxor att göra. Nu finns det inget sånt som man ens behöver tänka på! :D
Vädret idag är ganska okej faktiskt, soligt och kring 16 grader. Jag får se vad som händer idag. Antingen så blir det kanske att vara med någon eller så får jag vara hemma hela dagen, helt själv. Vilma är med sina kompisar och dom ska till aronsbadet och spela minigolf. Jag vill också vara 10 år igen! ;) Nog för att jag också skulle kunna göra det, men ändå, det är liksom inte samma sak! ;p HAHAH!

Nä nu fick jag typ panik! Jag får verkligen inte slösa bort det här sommarlovet med att sitta hemma själv och fläska mig! Jag måste hitta på någonting roligt! Typ fara och resa någonstans och helst enkelt ha någonting att göra!
Här är en lista på saker jag vet att jag ska, jag vill och jag måste göra under lovet:

-Tälta på klubbviken (måste)
-Åka till Stockholm (redan bestämt)
-Vara i Lovikka (kommer garanterat göra)
-Åka till Gävle
-Soooola! ;) (heh, vem gör inte det)
-Grilla på en strand
-Sova på studsmattan (måste)
-Åka till Göteborg
-Träna (en självklarhet!)

...och det lär ju tillkomma lite saker och vissa kommer jag nog faktiskt inte göra. Men det är som en önskelista, man får ju inte allt som står på den ;)


sommarn -07 :)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

svar: enligt lärarna, ja ;)



sovmorgonen på sommarlovet brukar vara till mellan 13.00 och 14.00 för mig :p

2009-06-15 @ 16:19:54
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

Skönt att sova ut :p

2009-06-15 @ 17:12:13
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag saknar den sommaren! vi hade så kul där! :D <33

2009-06-17 @ 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0