hahaha!

Bilen jag och pappa var och kollde på var hur risig och rostig som helst! Jag vågade inte ens prova sätta mig i den för att det kändes som att den skulle falla ihop vilken sekund som helst. Till och med pappa blev lite skeptisk! Jag tror nog att han får söka vidare, men man vet aldrig med honom! ;)

HAHAHAHAHA! Man tar ju bort kapellet så det bara blir ett flak, men ändå! xD

Jag har just sett någon skitstressig film. Jag vet inte vad den hette men det var typ nå aliens (som såg ut som människor) som ville ta över jorden och kom med något virus så att man typ blev "en av dom" om man råkade sommna. Men då fanns det typ dom som var immuna mot smittanoch massa grejs. Jag fattade typ inte riktigt för jag började se mitt i filmen. Men den var iallafall väldigt spännande och som sagt väldigt stressigt eftersom dom där aliensarna jagade dom "friska" hela tiden! Men som i typ alla filmer slutade det lyckligt till slut och man kunde pusta ut! :)

Nu ska jag kolla det sista på datorn och sen göra mig i ordning för att gå och sova. Mycket skönt! Hoppas bara att jag inte vaknar upp som en alien! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0