Hej och godmorgon! :D

Idag när jag tittar ut genom fönstret är det jag ser halvmolnigt väder och typ 20 grader. Helt okej ändå, solen kikar ju fram då och då, men vart är värmen?! Hehe, inte för att jag ska klaga! Vid den här tiden på året kan det ju lika gärna vara +15 och regn! Men iallafall, jag har blivit så bortskämd med minst +25 och soooool sol sol!
Idag har jag lite jag ska göra under dagen. Först och främst har jag fått uppdraget att dammsuga hela källaren och helst övervåningen också! Det är väl vad jag ska göra här närmast, dock efter jag har klätt på mig. Sedan blir det nog att jag cyklar till mjölkis och är med Sara och Sofia. Om solen kommer fram blir det kanske att ta sig ett dopp eller två, annars vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt :) Men skönt att bara ta det lugnt också :P



(jag har brist på bilder så inläggen blir lite tråkiga) ;p


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

haha, ja sen helgen har man allt blivit bortskämd när det gäller vädret :p

2009-06-30 @ 20:19:37
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0