Inpackning :)

Hej och godmorgon kära folk!
Har precis kommit ur duschen poch sitter nu med en inpackning i håret :) Jag ska skölja av den om typ 10 minuter och då kan jag ju inte precis börja klä på mig eller någonting sånt. Därför passar jag på att sitta en stund vid datorn istället ;D

Idag är det ju som sagt musikalrep igen, hela dagen. Det är väl bara att härda ut antar jag :) Men det tar verkligen på krafterna av att vara där innne i aulan hela dagarna. Ständigt någon som plinkar på något instrument, alltid massa babbel, babbel och åter babbel och stå rakt upp och snällt vänta på sin tur heeela tiden. Ajja, det blir nog roligt på fredag iallafall :)

Men nu ska jag gå och sjölja ur håret.
Vi hörs senare i dag! :)
Ha det bäst!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0