Jag lever!

...det är bara det att jag har struntat i att blogga ett tag nu och det kommer jag nog fortsätta med. Jag är helt enkelt inte på blogghumör och så är det bara!
Det blir alltså en liten paus för min del, vet inte hur lång, men någon gång kommer jag väl tillbaka! :)

Ha det bra så länge!

Här får ni en bild på tårtan, eller stubben (fast egentligen såg den mer ut som en limpa) som jag lovade att visa ;) Gästerna gillade den, fast persikan var fryst för mamma hade stoppat den i frysen när vi kom fram och sen så hann den tydligen inte tina ordentligt när vi skulle äta den ;p
Men jaja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

den såg god ut :p



sv: hehe, jaså :) trevligt

2009-06-27 @ 18:20:43
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0