jag måste träääna!


Regnet har öst ner hela dagen och det hade verkligen varit en perfekt dag för en joggingrunda. Luften är ju så fuktig när det regnar så att det blir så lätt att andas + att ingen ser hur svettig man egentligen är eftersom man ändå är genomblöt. Men ett allvarligt problem som gör att jag inte kommer ut när jag vill är att jag inte har några springskor! Jag blir galen! Jag måste verkligen träna för på något konstigt vis proppas det bara i mig massa onyttigheter hela tiden! Jag gjorde ett beach-09 test på facebook som sa att jag kommer bli så tjock under sommaren så att folk inte kommer känna igen mig när skolan börjar. HJÄLP!
Jag måste försöka få med mig någon frivillig människa som vill kolla på ett par skor med mig imorgon. Finns det någon som vill, så säg bara till! SMSa helst isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0