Klubbviken :D

Idag har alla nior haft en solig och härlig dag på klubbviken. Dock har det varit rätt så blåsigt med det får man nästan ränka med när man är i Luleå, och speciellt ute på en ö ;)
Egentligen har vi inte gjort så mycket annat än att pilla i sanden, ätit, glillat bananer och marschmallows, gungat, gjort läskiga kexmunnar och typ pratat eller gått runt. Eller jo vi hade en tipsrunda i typ 5 min också ;) Men det har varit väldigt roligt ändå, många skratt! ;) Någonting mindre roligt är att jag har bränt mig i ansiktet! Speciellt på näsan och det, man märker ju inte att solen tar när det blåser så mycket!



Efter klubben åkte jag, Linnea och Elin in till stan för att hitta en present till Carina. Nu har vi ett antal förslag. Antingen ett halsband eller en fin skål? Vad är bäst?
(alla i klassen som läser detta, glöm inte 25:- till imorgon! Eller gärna 30! ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0