krångel med blogg.se :(

Det har tyvärr inte blivit något inlägg förren nu. Jag vakande 20 i tolv av att mamma ringde och sa att hon skulle komma hem på lunch och att jag och vilma skulle följa med henne så jag kunde städa. Så det blev att skynda mig upp och göra mig i ordning. Jag hann faktiskt till och med skriva ett inlägg då, men det försvann när jag skulle publicera det så jag skrev om det, men icke! Det hände samma sak! Jag hade inte tid för att försöka igen utan jag var tvungen att fara iväg.
När jag hade städat gick vi runt och kollade lite på stan. Men det blev inte att köpa någonting.

Annars har dagen inte haft så mycket att erbjuda.. Det blir väl middag snart antar jag och när maten har smält tror jag att jag tar mig en liten joggingtur igen! ;)

Byyeee :)


Kommentarer
Postat av: Aynur

Usch, det hände mig med. :S

2009-06-17 @ 19:50:48
URL: http://eetnies.blogg.se/
Postat av: Sara :)

svar: japp :) fast det finns nog en hel del kvar att lära sig. Men tack för hjälpen!

2009-06-17 @ 20:10:20
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0