Min ring :D



Här är då ringen som jag köpte igår. Väldigt praktisk eftersom jag inte vet vilka andra smycken jag ska ha. För det är både vanligt silver, pärlor och "diamanter" på den. Så då spelar det inte någon roll vilken sorts smycke jag har! :) Plus att jag kan ha oika på middagen och avslutningen utan att det ser konstigt ut ;)


Idag har jag inte gjort särskillt mycket. Jag sitter faktiskt i pyjamasen fortfarande! Men så tycker jag att det får vara ibland! Jag har precis filat och målat naglarna. Långfingernageln på ena handen har spruckigt just där fingret slutar och det tycker man ju såklart var väldigt passande eftersom det är nu dom måste vara fina när det är skolavslutning och allt! Men den är räddad för tillfället nu för jag har satt typ tio lager nagellack på det stället ;)

Men nu ska jag nog gå och klä på mig någonting vettigt!
Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0