Natti natti, sov så gott! <3

Nu ska jag bara kika in hit en snabbis innan jag går och lägger mig :) Imorgon blir det att stiga upp tidigt. Jag måste hinna duscha, packa skoljoggar-grejer och cykla iväg innan åtta eftersom jag ska till Hassler och bränna bort födelsemärken klockan halv nio. Inte särskillt mysigt!
Sen ska jag nog göra en fuling och åka till skomakaren och hämta ut min väska som har varit på lagning ;) Vi har ju ändå inget att göra i skolan så då kan det ju inte skada om jag är borta en kvart extra eller så!
På eftermiddagen har vi skoljogg. Det hade varit mycket roligare om man hade haft skor som passade, men nu är det så här och jag får nog helt enkelt leva med blåa tånaglar resten av sommaren ;) Men som tur är går det ju att täcka med nagellack!
Ajja, nu ska jag krypa ner i sängen och sooooova! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

vi har alltid skoljoggen på hösten så den är bortgjord här! men hoppas det går bra för dig på den :p



(sv: hahahah, jaa xD)

2009-06-08 @ 08:15:45
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0