Nu sticker jag! :D

Hej, håller på att packa för fullt och snart bär det av till Frevisören :) Jag hinner inte visa er tårtan som jag bakade, och faktiskt så är jag inte ens färdig med den.. Just nu är det bara en tårtbotten och jag ska sätta dit fyllningen och rulla ihop den nu innan vi åker, så det är lite brådis för jag har inte riktigt packat klart än! Ni får helt enkelt inte se resultatet förren på lördag när jag kommer hem ^^ Hohoh, spännande va? (eller inte ;p)
Aja.. Glad midsommar får man väl säga i förskott! Hoppas ni får det trevligt! :D Baiii :)


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Hade du en glad midsommar då evelina? :)

2009-06-20 @ 11:28:41
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0