petis!

Kvällen går verkligen långsamt. Det måste bero på att jag för en gångs skull inte är stressad! Så skönt att bara kunna ta det lugnt utan att ha någonting som kallas plugg att göra! Det här måste vara den bästa tiden på året, när allting är klart och man bara går och väntar på att det ska bli sommarlov!
Tänk, om lite mer än en vecka har jag gått ut grundskolan! :D Sen när man har fått vila upp sig ordentligt väntar det roliga till hösten! Ååå vad jag längtar! :)


Jag och Bea hade en lite småkomisk konversation ;) Fast det kanske bara är vi som har sån dålig humor! :p
För är det nå roligt med det egentligen? Typ inte, men hur som helst skarttade jag som en tok här hemma xD


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH XD :D

2009-06-03 @ 21:00:05
Postat av: sara :)

haha, jag fattar värkligtn inte det roliga = ni har dålig humor! ;p hihi <3

2009-06-04 @ 10:18:19
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0