Rensa hjärnan!

Sitter med en truban på huvudet och har precis kommt ut ur duschen. FAKTISKT så har jag varit ute och powerwalk/joggat! Dessutom körde jag lite styrke när jag kom in :)
Nu känns det väldigt bra i min kropp! Under middagen var jag så sur på allt och alla och fick värsta utbrottet när mamma och pappa bara tjatade på mig. Man blir nog lite smått galen av att inte prata med någon på dagarna ;) Så när jag hade ätit klart gick jag därifrån och började tokstäda och grejja med tvätten! (fråga mig inte varför, men jag gör alltid det när jag har mina små utbrott ;p) När jag hade hållt på så ett tag tog jag på mig mina träningskläder och sprang ut. Jag tänkte att det kanske skulle få mig på bätte humör, och faktiskt känns det mycket bättre nu efteråt! :D Det rensar liksom hjärnan att få vara ute och göra av med lite energi!


Kommentarer
Postat av: Sara :)

skönt att jogga! men jag skulle behöva jogging-tights :s vars har du köpt dina?

2009-06-17 @ 20:15:38
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0