Två glada nyheter!

Nu sitter jag här och funderar, tänk om jag kanske börjar blogga igen. Det har inte ens gått en vecka sedan jag sa att jag skulle ta en paus, men det är bara så att jag helt enkelt saknar det. Dessutom orkar jag inte fota några bilder när jag är och gör massa roliga saker på dagarna bara för att jag inte kan lägga upp dom på bloggen o s v. och det blir ju tråkigt när hösten och mörkret kommer och man inte har någontging att titta på och minnas tillbaka!
Fast ni får inte förvänta er för mycket av mig så här på somaren. Nu är det ju värsta högtrycket här uppe i norr med typ 25 grader varje dag och det får man ju verkligen inte gå miste om! Men jag kanske slänger in 1-2 inlägg per dag iallafall, från och med imorgon! Det blir nog bra! :D

Förresten! Nu har jag fått veta, jag kom in på frilufts! Det stod i NSD i lördags och antagligen kommer det väl i Kuriren imorgon. Så hela dagen idag har gått till att kolla i skolkatalogen vilka som kommer bli mina friluftskumpaner! Oj, så spännande det kommer bli till hösten! :D Jag hoppas att lovet går fort! HAHAHA, då har man väl ändå valt rätt gymnasium om man längtar så mycket? ;)

Ajja, vi hörs väl troligtvis imorgon då. Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng, mysigt! :)


PS: sprid gärna vidare att jag har börjat skriva igen så att mitt läsarantal kommer upp till sitt normala, hihih x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0