"Två världar - ett hjärta"

Jag satt inte vid datorn på hela kvällen igår! Anledningen var att jag inte orkade! Jag stickade på min strumpa hela kvällen och sen när jag gick upp och skulle krypa ner i sängen tänkte jag om jag kanske ändå skulle sätta mig ett tag. Men klockan var halv elva då och jag visste att jag skulle vara uppe till typ 12 isåfall. Så jag sket i det helt enkelt, ganska skönt att vila från den ett tag! ;)

Idag hade vi heldag med rep inför föreställningen på fredag förmiddag. Nu vet jag namnet på den också: "Två världar - Ett hjärta" heter den :) Det gick ganska segt, vi tog om flera gånger och vi hann aldrig riktigt gå igenom helt. Man börjar liksom bli rätt less nu också. Speciellt eftersom jag egentligen inte tycker att det jag gört är särskillt roligt. Jag säger typ en replik i hela musikalen och sen så spelar jag lite ackord på pianot. Lite trist men när det är många som vill vara med så får man kanske räkna det det... Repetitionerna fortsätter iallafall imorgon också, hela dagen lång. Puh! 

Jag har precis ätit västerbottenspaj till middag och nu ska jag och pappa åka till något ställe i Boden och kolla på en bil, eller typ en buss, eller jag vet inte kanske det var en lastbil. Någon skruttig sak iallafall som han vill köpa. Den är typ från 70-talet, verkar rätt häftig! Jag får ta kort och visa sen ;)

Ha det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0