Jag älskar REA!

Denna lördag har varit rätt händelselös (säger man så?) hittills. Men snart ska jag packa mig en liten väska för jag ska åka till Gammelstan och vara med Bea & co. Jag antar att det blir det vanliga, äta, se på film, prata och mysa :) Det blir kul :D Har någon något bra tips på en film man kan hyra? Helst komedi kanske, eller jag vet inte ;P Men inte "Vi hade iallafall tur med vädret igen", för den såg jag igår kväll. Men den var faktiskt bra så den kan faktiskt jag rekomendera! ;) Ett litet plus är ju att den delvis är inspelad i Luleå :p


Här är några smycken som jag köpte på H&M igår. Det var rea, så örhängena kostade bara 10kr/st och armbandet 20kr. Alltså 40kr för alla! Jag älskar rea! :D

Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

rea är alltid nice! :D



(sv: det blev fjärilen :p)

2009-06-13 @ 20:53:28
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0