Här ska springas! :D

Det blev faktiskt så att jag inte gjorde någonting idag. Jag har helt enkelt varit för lat för att själv ta kontakt med omvärlden och ingen annan har gjort det heller. Men det har varit rätt skönt ändå, och jag hade inte orkat hitta på någonting för jag har haft ont i huvudet hela dagen. Jag funderar faktiskt på att gå och plocka fram en ipren ur badrumsskåpet, men jag gillar egentligen inte att ta massa tabletter.

Men jag har faktiskt uppnått ett "mål" för dagen. Jag har införskaffat mig ett par joggingskor! :D Efter middagen åkte jag och mamma in till Team Sportia och kollade lite. Det var en där som hjälpte att prova ut och jag fick springa på löpband och testa vad jag behövde för några. Det blev iallafall ett par Asics för 1395:- (tror jag det var). Men då frågade mamma om friluftsgymnasiet hade rabatt och att isåfall så kan man ju komma tillbaka till hösten och kolla på jackor och sådant. Han kollade upp det i kassan och dom hade typ inte det, men han gav ändå 10% rabatt för att "jag gick där". Mamma sa ju liksom aldrig att jag gjorde det, än, men tydligen uppfattade han det så ;) tihihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0