borstar tänderna ;)

God kväll på er!
Det blev inget träna för mig idag. Först svällde min mage upp som en ballong efter jag hade ätit och sen lite senare fick jag världens magknip! Det höll i sig ända till typ halv tio, då åt jag en nektarin och det försvann! Lite sent att gå ut och jogga då.. Men nu vet jag ju vad som hjälper mot mina magproblem, hahah xD

Ska gå och sova nu så att jag orkar upp vid typ nio imorgon. Jag har fått uppdraget att baka en tårta till midsommar och sen så måste jag packa också..

Aja, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

det är coolt att vi borstar tänderna och pratar med varandra samtidigt fast i olika hus! haha (A) (aaa) <33 baka en tårta till mig också bdw! :D

2009-06-17 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0