Sommarjobbare väcker mig!

Godmorgon godmorgon! :)
Har ni sovit gott?  Det har iallafall jag, ända tills jag vaknade av massa röjningsljud. Det var alla sommarjobbare som var ute med såna här grästrimmare utanför våran gård. Irriterande, men det såg lite småkul ut med alla reflexvästar xD
Idag har jag egentligen inga planer för dagen, mer än att ta mig en liten tur med mina nya skor någon gång under dagen. Men jag kan ju inte börja springa direkt, man måste ju gå in dom först :P Fast jag vill vänta tils det börjar regna, hoppas det gör det snart! :D
Men vad är det här? Sitter jag och hoppas på regn på sommarlovet?! Aj aj! Jag får sluta upp det det! Höhöh ;)
Men vi hörs lite senare under dagen!


Jag hade lite tråkigt igårkväll så jag gjorde en bild till datorns skrivbord ;) Jag kände för att göra det lite sommrigare, lyckades jag? :P 

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

jobbigt att bli väckt av sommarjobbare.

själv var man dock tvungen att vakna tidigt pga sommarjobbet D:

:p

2009-06-16 @ 16:48:55
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0