Söndag!

Hej hallå folket ute i... stugorna! : )
Idag är det söndag och denna dag har väl sett ut som dom brukar göra. En härlig sovmorgon ungefär till tolv och en god frukost! :) Sen har jag varit med mamma på dollarstore och kvantum och när vi kom hem åt vi en tidig middag eftersom Vilma hade fotbollsträning klockan fem. Det blev fyra olika sillsorter, potatis och prinskorvar. Midsommarmat helt enkelt! Men det ska ju börjas i tid vettni! ;)

Förresten! Ni vet att jag har en sprucken nagel igår och som vanligt så hjälpte det inte särskillt länge att "laga" med nagellack. Så den spräcktes upp lika snabbt igen. Men nu var det ju så att pappa fick en av sina konstiga idéer igen. Laga med superlim! Hahah, jag skrattade bara, men sen tänkte jag att det var lika bra att testa. Och det funkade jättebra! :D

Ajja, nu ska jag åka med mamma till hennes jobb och städa!

Kommentarer
Postat av: Sara :)

ska vilma gå fotbollsskola på sommaren? typförsta veckan i juni? :)

2009-06-07 @ 17:39:49
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0