Fredagen :)

Jag hann inte skriva någonting igår tyvärr så det jag tänkte skriva då får komma nu istället ;)

På morgonen steg jag upp väldigt tidigt och gjorde mig i ordning och stämde gitarren. Sen kom mommo och moffa  och hämtade upp mig och mamma (pappa och vilma tog bilen till hennes avslutning ;p). Vi började med att samlas en sväng i klassrummet. Där gav vi bland annat paketet till Carina. Fast hon öppnade det inte och nu i efterhand kom jag på att det inte var så bra. Nu får vi ju inte veta vad hon tyckte om det + att det är flera som inte ens visste vad vi hade köpt, och nu får dom aldrig se! Ajja, hoppas hon blev glad iallafall! :)
När vi sagt hejdå till klassrummet gick vi ut på skolgården där dom hade pyntat med flaggor och björkar, som det brukar vara :) Alla tre nior spelade varsin låt. Vi spelade The Joker som vi hade tränat på tre gånger, och det gick väl, hahah, inte så bra! Jag och elin satt bara och skrattade när vi tappade bort oss och spelade mer och mer fel! Men kul var det allt! ;)
Sen var det betygsutdelning också! Alla fick komma upp en och en och hämta sitt betyg och krama och säga hejdå till alla lärarna. Väldigt sorgligt! Men betygen är jag jättenöjd med! Jag har MVG i allt förutom engelska, svenska, musik och teknik som jag har VG i, och juste! Jag har IG i språk, men det är för att jag hade svensk/egelska och det får man inget betyg i, dumt. Men det blir 300 poäng iallafall! :D:D:D Det kan ju knappt bli bättre! ;)
När allt var slut fotade vi lite gruppbilder och sen åkte jag, mamma, pappa och vilma till Smaka för att äta lite lunch.När vi kom hem sen så fick jag min avslutningspresent från mamma och pappa, en blender! Precis som jag hade önskat mig, och tydligen i en ny färg som jag aldrig har sett förut, men den var jättesnygg! :D Jag har dock inte hunnit göra någon smoothie än, men jag tror det får bli imorgon :)
Senare åkte jag in till stan igen för att fika med några tjejer från klassen. Det var trevligt! :) Sen gick några av oss på stan ett tag.

När jag kom hem fick vi besök. Min moster, hennes sambo, lilla Thea, mommo och moffa. Av moster fick jag en marimekko skål och av m&m ett Cervera-presentkort på 500 kr! Men när moffa såg mina betyg tyckte han att det skulle ha varit mer på det xD Dom är för söta! :)
Till middag blev det grillat kött och grönsaker med potatisgratäng och sen jordgubbstårta till efterrätt! Så somrigt, så gott!


Jag gillar lila, syns det? 8)


Kommentarer
Postat av: sofia

grattis till betygen hörru!! suveräna ju :)

2009-06-14 @ 21:06:05
URL: http://safis.blogg.se/
Postat av: Sara :)

vad köpte ni? :p

2009-06-15 @ 16:29:26
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0