Grattis tilll stipendiet Elin! :)

Jag har inte haft tid till bloggen på några dagar nu.
I torsdags blev det lite ändrade plander angående genrepet på KH. Istället för att börja klockan två där så började vi klockan halv sex eftersom skolan inte hade råd att vara där så länge! Men tekniken krånglade asmycket så vi hann knappt spela igenom hela musikalen en gång ens, så vi fick stanna ett tag till som tur var. Klockan 23 var jag hemma och somnade inet förren vid ett!
På fredagen steg jag upp klockan 05.00, efter ca 4 timmars sömn. Duschade, åt frukost och gjorde mig klar. Sedan skjutsade mamma in mig till klockan sju när vi började. Egentligen skulle vi börja åtta, så ändrade planer här med ;) Repetitionerna gick helt okej och jag kände mig ine alls särskillt nervös. Juste, jag glömde ju säga att jag var konferensiär tillsammans med isabell också! Det var väldigt roligt! :D
Föreställningen gick väldigt bra, trots några smååå missar. Efteråt firade vi med att bli bjudna på smörgås och cider på caféet i Kulturens hus av skolan :) Efter det fick vi sluta och då gick jag, Elin, Isabell och Bea på  stan en snabbis och fikade på BO:s, mycket mysigt! :) Jag köpte en ring på Ur & penn för 34.50, den ska jag ha på skolavslutningen och middagen!
Väl hemma somnade jag på soffan i tre timmar. Tydligen ska mamma och vilma ha pratat med mig men jag minns nada! Det blir alltid så när jag har sovit dåligt, då pratar jag i sömnen och gör massa konstiga saker xD Det enda jag kommer ihåg är att Vilma väckte mig med en visselpipa i örat och jag vaknade med ett skrik eftersom jjag trodde att det var någon som skrek! HAHAH! Men efteråt somnade jag lika snabbt igen.



(jag vet att jag har världens sämsta kamera som inte kan ta skarpa bilder utan blixt, och tro förresten inte att jag är seriös på bilden längst ner ;p)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0