långt inlägg!

Jahapp, stressig dag blev det här. Även fast allt vanligt skolgrejs är bortgjort, helt otroligt! ;)
Jag var hos doktor Hassler i morse. Han brände bort fyra födelsemärken. Så mu blir det aqtt gå med plåster hela sommaren! När jag var klar där åkte jag och skulle hämta min väska som hade varit på lagning. Just när jag skulle betala såg jag att dom hade fäst spännet upp och ner! Så då fick jag åka där ifrån utan väskan.
På skolan städade vi lite smått och sen gick vi och hjälpte träslöjdarna i klassen med att göra klart deras lekstuga till småbarnen. Jag och linnea tog på oss uppdraget att måla en "välkommen-sten" ;) Mycket viktigt! Viblev även bjudna på fika, men egentligen var det väl ingen bra anledning varför tror jag. Det var säkert bara för att Carina var fikasugen, höhö ;) Men det är ju alltid smarrigt!
Diret efter det åt vi lunch, lagom hungriga! Jag åt typ på en kvart för sedan var jag tvungen att skynda tiväg och hämta väskan, som denna gång var rätt lagad :)
När jag kom till skolan fick jag veta att vi skulle ha uppvärmning om en kvart, och jag var ju inte ombytt! Svettig efter den stressiga cykelturen försökte jag få på mig kläderna i den trånga toaletten. Sedan blev det att åka till kajakklubben för att starta. Men när vi värmde upp kom jag på vad jag hade glömt. Jag hade ju inte gått på toa! Hur smart får man vara när man ändå byter om på en? Jag kom fram till att jag inte skulle kunna springa utan att ha uppsökt en toalett. Så när startskottet hade gått fick jag skynda mig tillbaka till skolan! I motvind i uppförsbacke såklart!
När jag väl kunde påbörja loppet så låg jag sist av alla. Men med mitt joggande/gå i rask takt gick jag om hur många som helst och jag och elin gick i mål som treor i klassen ;)
Efter det fick vi sluta ch då for jag hem och duschade och åkte in till stan. Där gick vi runt ett tag inna vi skulle äta på Baan Thai med klassen för pengarna som blev över från stockholm.



Efter middagen gick vi till skolan och såg på Barnhemmet, väldigt bra faktiskt, men läskig!
Pappa kom och hämtade mig när vi hade sett klart filmen och vi åkte till Kvarre för att handla grillkorvar och smoothie till utedagen imorgon. Alla nior ska till klubbviken hela dagen och ha vattenkrig, och jag tror nog att jag ska ta mig ett dopp också! :D Jag tror att det kommer bli väldigt roligt! :)


Hoho, här är förresten min t-shirt som jag köpte på carlings idag! Jag har spanat på den ett tag men inte idats köpa, men idag såg jag att dom hade rea på den! :D Tidigare 199:- och nu 99:-, man blir alltid lika glad när det är så! :) Och för en gångs skull köper jag inte mina kläder på H&M! ;) Framsteg vettu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0