nu kan man följa min blogg med bloglovin :) GÖR DET!

Vi hade det väldigt mysigt hos Bea igårkväll. Det var jag, Elin och Beas kusin som var där. Vi hyrde två filmer och köpte chips, creme fraiche och ica-choklad :) Filmerna vi såg var Benjamin Buttons otroliga liv och Bröllopsduellen. Den första var ganska bra tyckte jag. Egentligen hyrde vi den bara för att det är en film som man bara måste se någon gång. Men det var absolut värd att se! När vi hade sett filmen var alla så trötta så vi fixade lite jordgubbar och vaniljgrädde och sen gick vi ut på en promenad ett tag. Bland annat gick vi ner till vattnet och jag och Bea doppade fötterna, det var iiiiiskallt! När vi kom tillbaks från promenaden satte vi på den andra filmen. Men jag somnade typ en halvtimma in i filmen så jag vet inte riktigt hur den slutade xD Men jag får se den någon gång igen tror jag för den verkade lite kul ;)

Jag kom hem vid halv tre och då gjorde mamma kaffe så jag passade på att hälla upp lite i min favvokopp med pippimotiv :) Sen blandade jag i lite mjölk med lite sprutgrädde på toppen. Till det tog jag en bit mörk choklad med hallonsmak. Perfekt! ;D


HAHA, osminkad och mojsig i ansiktet med plåster överallt! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0