Skolavslutningskläder, komplett!

Tjobaa!
Sitter och försöker få mitt brun-utan-sol bodylotion att gå in i huden så att jag kan krypa ner under täcket och somna. Men det verkar ta längre tig än vanligt nu!
Hmm.. vad kan man tänkas berätta...? Juste! Nu är jag klar med min outfit till fredag, asså med smycken och allt tjoffs :) Först tänkte jag ha spetsleggins och jag köpte till och med ett par idag när jag var med mamma på lindex men jag kan verkligen inte ha dom för det syns knappt att dom är vita, så genomskinliga är dom! Och eftersom min klänning är ganska kort vill jag inte ha så att det ser ut som att jag inte har några leggins alls. Så därför kommer jag ta vanliga vita istället ;) Men ni får allt vänta och se hur det ser ut tills fredag! Men förvänta er inte mycket, för det är typ.... vardagligt och ganska tråkigt!
Men däremot så har jag inte hitta några smycken till middagen kom jag på nu! Enda chansen att jag ska hinna köpa det är imorgon! Oooops! Jag måste skriva en påminnelse i mobilen att jag måste få lite money från mamma eller pappa ;p Heh!
Men nu får det vara om det kommer lite brun-utan-solfläckar på lakanen, för jag är dödstrött!
Godnatt! :))


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

sv: vi fick nå ris/kyckling/sallad plus bröd. ni då? :)



så härligt med skolavslutning snart! :)

2009-06-10 @ 23:12:50
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0