det känns som söndag fast det är lödag xD

hej hej alla :)
Jag ska börja säga hej i början av inläggen tror jag, det känns mycket trevligare typ.

Men iallafall.. i morse var jag med da family på ormberget och körde femman. Det gick hur trögt som hellst och jag hade inget fäste över huvud taget! Det var riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig + att det var nån tävling samtidigt och mamma tvingade oss att kliva ur spåret varje gång det kom en åkare med nummerlapp bakom oss. Ofta man ska behöva flytta på sig, dom får väl köra om, det ingår ju!

Vet ni vad jag mer har gjort? Jag har nätshoppat! På Nelly och Bubbelroom. En tunika till skolavslutningen/min mosters 30-årskalas/min fasters 50-årskalas/sommaren och en vårjacka (rut m.fl, favvo :) och ett gult linne :) Dessutom så fick man tudligen en "godisklubba" som värkomstpresent på nelly, haha. Spännande och se om allt passar när det kommer!


Kommentarer
Postat av: kajsan

vad fin blogg du har! :)

och vad snygga kläder dessutom! avundsjuk.

2009-03-10 @ 17:25:46
URL: http://kajsaaaaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0