...

Nu är jag hemma igen! Det var trevligt i älvsbyn, det var ju som mer ett lektionsläger än ett "kul" läger. Men det var ändå roligt att komma bort och göra något annat med andra människor än dom man ser hemma hela dagarna ;) Å det var typ supergod mat där, till lunch var det kyckling och ris och till middag var det nå kött och pottegratäng, sen så har vi typ snaskat på resten av dagen också känns det som ;p

Väl hemma nu då så har det varit finalen som gäller.. Och det blir alltså den där operamänniskan som får tävla i eurovision, jag vet inte, jag tyckte inte riktigt om henne iallafall. Men vem vet, det kanske funkar utomlands med henns skrikiga röst?

Fast nu ska jag ialafall sova, mina ögon höll på att falla igen redan på eftermiddan, så det är nog dags att blunda några timmar nu, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0