Fy skäms!

Det var HK idag, vi gjorde potatisbakelser. Dom var ganska smöriga och söta, typ lite småäckliga egentligen. Det gick typ att äta max 2 stycken, sen blev det en propp i magen!
 inte dom vi gjorde, men det var så dom så ut


Kan ni fatta huuur trög jag är på att börja plugga? I förra inlägget var jag fast besluten att jag skulle gå och jobba matte direkt efter. Men då gick jag ner för att se vad resten av huset gjorde och fastnade framför mästarnas mästare. Efter det tyckte mamma att jag skulle sova och jag tänkte, åååhh vad skönt det skulle vara, då blir jag ju piggare tills imorgon och då kommer jag kunna göra matten ännu bättre. Men då gick jag upp och slog mig ner framför datorn i en timma, sen tog det typ en halvtimma innan jag hade borstat tänderna mm. och sen fastnade jag framför datorn IGEEEEEN! Tror ni jag är mycket piggare idag? Nej.

Har precis ätit middag, blodpudding, huh! För att inte gårdagens misstag ska upprepas så gör jag ett "schema":

1. Städa hos Hampe (Vilma MÅSTE hjälpa till)
2. MATTEMATiiiiiiiiiK! till kl 20.00
3. Se semestersvenskar, lite måste man ju unna sig ;)
4. Förtsätta med matten. Mitt mål denna kväll är 2-3 sidor!
5. (om klockan inte är för mycket) Datooooooor xD

Detta blir nog bra! Och jag börjar....... NU!

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

jaaa 2 st var verkliiigen max på dom där kakorna ;)

2009-03-11 @ 21:16:17
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0