hej, jag har dålig fantasi när det gäller att komma på rubriker!

Idag är det dagen före den roliga dagen! Fast det har varit rätt så kul idag också i och för sig.

Dagen började med HK, vi lagade någon böngryta med pasta. Rasten av dagen var det bara vanliga tråkiga grejer.. Men på matten gick det otroligt bra för att vara jag! Jag måste faktiskt erkänna att det var kul! Det ÄR kul när man fattar!

Efter skolan gick jag, bea och elin på stan en snabbis. Dom skulle kolla på presenter till vissa personer ^^ Därifrån tog vi bussen till Elin och började förbereda lite smått inför imorgon. Vi gjorde om deras vardagsrum till ett sovrum och bestämde att vi skulle äta vitlöksbröd med aioli till förrätt imorgon. S då gjorde vi aioli, å det vart skiiiiitgott! ;D

Nu på kvällen var jag och mamma på kvällsöppet i stan. Jag köpte en adidaskofta, mycket nöjd :)

Hejdåp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0